مثل روییدن شبانه شبدر و پلک زدن یک گنجشک کوچک

«جام جم سرا» ۲ ساله شد

«جام‌جم‌سرا»؛ سرایی برای زندگی شیرین‌تر |۱سالگی|

«جام‌جم‌سرا» هر چند نمی‌خواهد نگاه سیاه و سفید، افراطی یا تفریطی، بشدت عام یا شدیداً خاص و در یک کلام صفر و یکی داشته باشد، ولی در آغاز دومین سال حیات «جام‌جم‌سرا» در دنیای «صفر و یک»وب، «بیژن مقدم»، مدیر عامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم، در یادداشتی کوتاه از انگیزه‌ها و دلایل ایجاد و راه‌اندازی این سایت با مخاطبان خود سخن گفته است.
کد خبر: ۶۳۸۰۲۵

 

*****

پیش از این سال‌ها بود که نبض زندگی را در «چاردیواری» می‌شنیدیم و هر دوشنبه آن را همراه با روزنامه «جام‌جم» تقدیم شما می‌کردیم. هنوز هم زیر سقف آن، همراه مایید اما شرایط رسانه‌ای و فضای مجازی فرصت‌هایی را برای ما پدید آورد که در یغمان آمد چشممان را روی آن ببندیم.
به «سرایی» با صفا، متنوع، گرم و بسامان می‌اندیشیم. جایی که شورانگیزترین نوای زندگی را می‌‌توان در آن شنید. خانواده زن، مرد، فرزندان، پدر و مادر.
راه‌اندازی سایت اینترنتی جام‌جم سرا این‌گونه رقم خورد تا بتوانیم مخاطبان علاقه‌مند به موضوعات مرتبط با خانواده را که زیربنای حیات بشری است همراه داشته باشیم. جام‌جم سرا رسانه‌ای پاک و صمیمی برای طرح مهم‌ترین مسائل زندگی است: چه ساده و چه پیچیده.
در آغاز سال دوم فعالیت آن ، مهم‌ترین تلاشمان را بر تعامل با شما مخاطب فهیم متمرکز خواهیم کرد تا تجربیات گرانسنگ زندگی، هنرمندی دستان و ذهن‌های خوش‌ذوق شما را به دیگران منتقل کنیم. برای همین خود را صاحب این «سرا» بدانید و برایمان بنویسید. کاستی‌هایمان را یادآور شده، نیازهایتان را اعلام کنید و بدانید سبک زندگی شما می‌تواند برای همه ما و مخاطبان الگویی شیرین باشد. پرسش‌های ارسالی شما را کارشناسان و مشاوران خانواده پاسخ‌ خواهند داد و آن گاه است که این سرا می‌تواند سنگ صبور و همراه شما در فراز و نشیب‌های زندگی باشد.
و سخن آخر: اگر با مایید و همراه، اگر خود را صاحبخانه این سرا می‌دانید، از معرفی آن به دیگران دریغ نکنید.

زندگیتان گرم
جان و تنتان سلامت
و شور امید در دلهایتان

|بیژن مقدم - مدیرمسئول|

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
تشكر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
۰
۰
سلام ممنون از مدیر مسئول فهیمی مثل شما كه به نویسندگان و گزارشگرانتان اجازه داده اید تا با مصاحبه با روانشناسان و طرح مشكلات زناشویی ، خانواده ها به مشكلاتشان واقف و در پی حل آن برآیند . امید كه پشتكار شما و تمامی گزارشگرانتان در این زمینه موجب شود كه افراد جامعه برای حل مسایل زناشویی و جنسی خود به سراغ سایت های غیر مجاز و ماهواره نروند و با مطالعه چنین سایت های ایمنی بتوانند به زندگی آرام خود ادامه دهند . جان و تن شما هم سلامت
مهتا محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
۰
۰
این سایت عالیه! من و خانوادم همیشه این سایت رو می خونیم.به تمام مسائل ضروری زندگی ما می پردازه.مهمتر از همه این گرافیك عالی و حرفه ای باعث شده سایت جذاب و متفاوت باشه...واقعا ممنونم
بهروز معتمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
۰
۰
من تو این یك سال از خوانندگان همیشه این سایت بودم.اون رو به همسرم هم معرفی كردم و همیشه با هم از مطالب خوبش استفاده می كنیم.خیلی از مطالب این سایت به حل شدن مشكلات زندگی ما كمك كرده.درضمن رنگ بندی سایت و عكس های قشنگی كه برای مطالبتون می ذارید باعث شده اون رو به هركس كه معرفی می كنم خوشش بیاد.ازتون خیلی ممنونم
اكرم صادقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
۰
۰
وای من عاشق عكسایی هستم كه واسه مطالبتون میذارید...تقویم هایی كه میذارید هم واقعا نوآوری دارن من تا حالا جایی ندیدم.امیدوارم همیشه با همین كیفیت كار كنین و هر سال بهتر از سال قبل بشید.واقعا اینجا یه سایت خانوادگی به تمام معناست.
فاطمه دوستدار
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
۰
۰
از پدرم ممنونم كه این سایت رو بهم معرفی كرد.خیلی مطالب و خبرای مفیدی توش داره.توی سایت های فارسی یه همچین سایت هایی كه طراحی گرافیكیشون اینقدر حرفه ای باشه كمه.از زحمات شما ممنونیم
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
۰
۰
دوسه ماهی میشه باسایت جام سرارفیق شدم. روزی چند باربهش سر می زنم. پر بازدید ترینها وآخرین مطالبو مرورمی كنم. هرماه دسكتاپمو باتقویمهاش عوض می كنم ! طراحی گرافیكی خود سایت هم خیلی شیك وحرفه ایه! تازه های علمی رو همیشه می خونم واز بخش عكس ها و صفحه های مربوط به خلاقیت وكاردستی لذت می برم! صفحه های اجتماعی وروانشناسی هم خوبه! مطالب هنری بیشتر بذارین. واقعاخسته نباشید!
موسوی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
۰
۰
اژ آقای مقدم مدیر مسوول محترم به خاطز سایت سزا خیلی سپاسگزارم .
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
۰
۰
سایت خوبی دارید لطفا صفحه ای را به مطالب دینی ومذهبی اختصاص دهید!
شیرین سمسار
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
۰
۰
ممنونم از كسانی كه زحمت میكشند و سایت رو به روز میكنند . عكسها . مطالب بسیار جذاب هستند و همخوانی دارند.
امیدوارم دبیران دیگر سایتها، جام جم سرا رو نمونه قرار دهند و در بروز كردن آنها مانند بچه های سرا وقت و سلیقه خرج كنند. من بسیار راضی هستم و خسته نباشید عرض میكنم خدمت سر دبیر این سایت و بچه های محتوا گذار. خستگی رو از تن ما درو آوردید :) از طرف بچه های انفورماتیك تشكر ویژه میكنم .
فرانك
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
۰
۰
ممنون جناب آقای مقدم از این سایت زیبا و مفیدی كه دارید . دست مریزاد

نیازمندی ها